Delen:
Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
Zoek op druivenras
U winkelt veilig bij ons

Veelgestelde vragen


Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het artikel dat je wil kopen en klik op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in de winkelwagen. Is je winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". Meer informatie vindt je bij Klantenservice onder het kopje Bestelling en levering.

Hoe kan ik één (of meerdere) product(en) retourneren?

Op de pagina Klantenservice onder het kopje Annuleren & retourneren vindt je alle informatie om een product te retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

Annuleer je de bestelling, nadat deze verzonden is, dan dien je het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wijnkoperij Van Bilsen reeds een betaling van je heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan je terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als je de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?

Heb je een vraag of een klacht over één van onze producten dan kun je contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

Vermeld je daarin jou persoonsgegevens, datum bestelling en jou bestelnummer en de aard van je klacht. Je kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen.

Even geduld a.u.b.