Delen:
Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
Zoek op druivenras

Veelgestelde vragen


Contact


Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kan ons bereiken per e-mail, telefoon of via ons contactformulier. Kijk op onze pagina Contact voor alle gegevens.

Openingstijden


Wat zijn de openingstijden van de winkel?

Maandag 12:00 - 18:00
Dinsdag 09:00 - 18:00
Woensdag 09:00 - 18:00
Donderdag 09:00 - 19:00
Vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Account


Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken is heel eenvoudig, want je krijgt automatisch een eigen account bij jou eerste bestelling. Je ontvangt de inloggegevens dan via e-mail. Je kunt er ook voor kiezen om zelf een account aan te maken. Dat kun je doen door de volgende stappen:

1. Klik rechts bovenaan op ’Inschrijven’.
2. Vul je gegevens in.
3. Klik op ‘Inschrijven’ en je account is aangemaakt.

Een bevestiging zal naar het door jou ingevuld e-mail adres worden verzonden. Je kunt meteen met je account winkelen bij wijnkoperij Van Bilsen.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Je naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens kun je zelf aanpassen in jou account:

1. Klik bovenaan op ’Inloggen’.
2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord.
3. Links op de pagina vindt je het kopje ‘Je account’. Klik daar op ‘Naar je profielpagina’.
4. Hier kun je nu jouw persoonlijke gegevens wijzigen.

Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten.

Indien je het e-mailadres van je account bent vergeten of niet meer hebt dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Waar kan ik inloggen?

Je kunt rechts bovenin bij de winkelwagen inloggen. Of klik hier om in te loggen.

Waar kan ik mijn wachtwoord veranderen?

1. Klik bovenaan op ’Inloggen’.
2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord.
3. Links op de pagina vindt je het kopje ‘Je account’. Klik daar op ‘Naar je profielpagina’.
4. Bovenaan deze pagina vindt je een link 'Klik hier om je wachtwoord te wijzigen.'

Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het artikel dat je wil kopen en klik op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in de winkelwagen. Is je winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". Meer informatie vindt je bij Klantenservice onder het kopje Bestelling en levering.

Hoe kan ik één (of meerdere) product(en) retourneren?

Op de pagina Klantenservice onder het kopje Annuleren & retourneren vindt je alle informatie om een product te retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

Annuleer je de bestelling, nadat deze verzonden is, dan dien je het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wijnkoperij Van Bilsen reeds een betaling van je heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan je terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als je de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?

Heb je een vraag of een klacht over één van onze producten dan kun je contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

Vermeld je daarin jou persoonsgegevens, datum bestelling en jou bestelnummer en de aard van je klacht. Je kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen.

Bezorgen


Wie bezorgt mijn bestelling?

De bezorging wordt geregeld via Cityline Logistics.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?

Wanneer je iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt.

Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht, dan is het mogelijk om het in gedeeltes te laten bezorgen. Neem in dit geval contact met ons op.

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?

Ja, het is mogelijk om een bestelling buiten Nederland te laten bezorgen.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Bij het afrekenen kun je bezorginstructies doorgeven door je voorkeur te noteren in het opmerkingen veld.

Levertijden


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wijnkoperij Van Bilsen heeft een regeling dat alle bestellingen die voor 14:00 uur zijn geplaatst, de volgende dag in huis zijn. Indien dit niet lukt, probeert Van Bilsen je bestelling binnen 3 werkdagen te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen.

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Is je bestelling na 3 dagen nog niet aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.

Indien je niet alle producten hebt ontvangen, zonder dat wij hier van te voren over hebben geïnformeerd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Betalen


Met welke methoden kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, vooraf overmaken of, indien aangeboden, achteraf. Meer informatie kun je vinden op de pagina Klantenservice onder het kopje Betalen.

Vanaf welk bedrag worden er geen verzendkosten berekend?

Voor alle bestellingen tot € 69,99 betaal je € 5,95 verzendkosten. Vanaf 12 flessen / € 70,- zijn de bezorgkosten gratis.

Hoe snel word ik terugbetaald bij annuleren of retourneren?

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan je terugbetaald.

Ik heb per ongeluk dubbel betaald of te veel betaald, krijg ik dit geld terug?

Wijnkoperij Van Bilsen stort teveel betaalde bedragen binnen twee weken aan je terug. Heb je na twee weken jou geld nog niet terug, neem dan contact op met onze klantenservice.

Privacy


Hoe wordt er omgegaan met mijn gegevens?

Wijnkoperij Van Bilsen respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Voor een uitgebreide toelichting bekijk ons Privacybeleid.

Even geduld a.u.b.